woensdag 24 februari 2010

klachten over jeugdzorg

Lijdzaam zie ik toe hoe Jeugdzorg mijn kind aan het mishandelen is. Mijn kind wordt gedwongen tot kinderarbeid. Want zeg nu zelf, is het normaal dat een kind van 10 jaar de wc moet schoonmaken met chemische middelen? Is het normaal dat een kind van 10 jaar de vloer van de woonkamer moet dweilen. Is een oppervlakte van ongeveer 50 vierkante meter!! Mijn kind wordt gedwongen om dingen te doen die hij niet wilt en als hij dat niet doet wordt hij ook nog eens gestraft. Ik ben degene met het gezag en als er gestraft moet worden, dan doe ik dat. Ik hou mijn zoon in de gaten want als ik merk dat hij onder de blauwe plekken komt te zitten, dan is de aangifte snel gedaan. Ik vind het heel erg jammer dat de media hier niets mee willen doen. Want het is juist belangrijk dat de bevolking die geen internet hebben, of geen weet hebben van deze website, ook op de hoogte moeten worden gebracht. Het ministerie, welke regelmatig op de website aanwezig was, laat het ook afweten. Leugens van Jeugdzorg worden geaccepteerd en de WAARHEID wordt niet geaccepteerd! Waar gaan we naar toe in dit kloteland. http://www.steenbergen604.nl/

more;
article



Free Blog Counter


7 opmerkingen:

  1. De Volgende email is verzonden naar alle provinciehuizen, gemeente Groningen en de 2 kamer alswel de 1e kamer..zie kopie hieronder:

    L.S

    Ik pleit ervoor om het jeugdzorgbeleid onder het strafrecht te vallen, dus uit het civiel recht.

    Namelijk werkt de raad voor de kinderbescherming niet op waarheidsvinding, dus onderzoek gebasseert op feiten. U weet dat deze instantie een onderdeel van Justitie is.

    Er word wel tijd gespendeert om laster en smaadrapportage's te schrijven, maar geen tijd om bij de politie een procesverbaal op te laten nemen.

    Wel word de politie ingeschakelt als taxibedrijf om kinderen uit huis te ontvoeren en word de ouders zonder nazorg achtergelaten.

    Achter de rug van het gezin word er een fax verstuurt naar de kinderrechter en kind is weg, en kan pas de ouder murv geslagen na 10 dagen voor het eerst verweer gaan voeren voor de kinderrechter die slechts maximaal 20 minuten per zaak kan besteden.

    Door meningen en veronderstellingen raken ouders hun kinderen kwijt en geraken in een uitzichtloze situatie met vaak een totale vernietiging maatschappelijk etc..tot gevolg.

    Aangaan van strijd tegen zulke instantie's kan zelfs gebeuren dat de kinderen en ouders elkaar uit het oog verliezen en het P.A.S syndroom op telopen en de ouders zwaar getraumatiseert.

    Wat vind u ervan om het Jeugdzorgbeleid uit het civiel te halen en onder het strafrecht te laten plaatsten?

    http://www.jeugdzorgbeleid.nl

    Wist u ook dat de definitie van het belang van het kind is niet uit teleggen aan de ouders volgens Buro jeugdzorg groningen (Astrid Berensen) terwijl het als een loze strijdkreet kinderen ermee uithuis gehaalt word?

    Zie filmpje
    http://www.nederlandp.nl/omroep/tv-uitzending/definitie-het-belang-van-het-kind

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste reactie en deze is van de SP fractie in de 2e kamer.

    From: SP
    Date: 1 mrt. 2010 15:29
    Subject: Re: Een beleidsmatig jeugdzorgvraag
    To: info@jeugdzorgbeleid.nl



    Geachte Edwin Lauxen,

    Bedankt voor uw bericht aan de SP Tweede Kamerfractie.

    Hoewel uw idee goed bedoeld is, is het niet wenselijk om de jeugdzorg (OTS/ Voogdij) onder te brengen in het strafrecht. Kinderen hebben niks misdaan als zij zorg hebben en moeten als zodanig ook niet behandeld worden.

    Jeugdzorg is niet een politiemacht die alleen maar moet onderzoeken. Nee, het moet een instantie zijn die goede zorg moet leveren aan kinderen en hun ouders die in de knel zijn gekomen. Als kinderen onder toezicht gesteld worden, gebeurd dit op grond van meerdere bevindingen om te bewijzen dat een kind in zijn of haar ontwikkeling wordt bedreigd. Ook ouders worden hierin gekent.

    Wij vinden wel dat de jeugdzorg verbeterd kan worden door meer tijd en aandacht te hebben voor de kinderen en ouders. Niet langs elkaar heen werken van organisaties etc.

    Vriendelijke groet,

    Nine Kooiman
    Medewerker SP Tweede Kamerfractie

    Kijk ook eens op:
    http://www.sp.nl/jeugd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De rest zijn ontvangstbevestingen die binnen komen van provinciehuizen en hebben nog niet inhoudelijk op gereageert.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De overheid wil graag alles in de doofpot stoppen en achter gesloten deuren houden. Als dit soort zittingen openbaar gehouden zouden worden dan is er meteen een groot schandaal. Tijdens zo een zitting mogen ouders maar even spreken en mogen ze niet de leugens van andere sprekers weerleggen. Afspraken tussen jeugdzorg, raad en rechter worden gewoon tijdens de zitting gedaan alsof ouder er niet bij staat. Deze word toch niet geloofd. Kinderwensen om naar ouders terug te keren worden gewoon genegeerd. En het is vreemd dat uitspraak van de rechter over een zitting binnenkwam via de brievenbus vlak voordat de zitting plaats vond. Iets te vroeg verstuurd dus. Er was al een hele conclusie en een zogenaamd gehouden zitting. Dan valt toch even de grond onder je weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeugdzorg heeft kind afgepakt van mijn vrienden.

    Ze mishandelen en frauderen de hele boel bij elkaar.

    mijn vrienden willen gewoon voor hun kind kunnen zorgen.

    Ze hebben haar toen afgepakt en in een pleeggezin gestopt omdat ze beide minderjarig waren

    Vader is nu meerderjarig en heeft een inkomen, een huis en een goede reputatie.

    Waarom kan hij zijn kind niet krijgen?
    Ik heb hulp nodig om hen te helpen\

    wie weet een goede advocaat die niet duur is en die kan helpen!!!

    Alsjeblieft!!!!

    mijn email is houda@fuzioncompany.com

    Help mij om hun te helpen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Wij hebben ook hulp nodig tegen jeugdzorg.
    Wie weet er een goede advocaat die niet duur is wij hebben maar een uitkering. Wie kan ons helpen.

    Onze zoon wordt gekocht door een Oude lerares.
    Dit is echt waar. En jeugdzorg werkt hier aan mee. Wij kunnen niks doen omdat we niet voldoende geld hebben voor een goede advocaat.
    Advocaten in Breda zijn ook niks. Die heeft ons laten zitten. (Baronie advocaten)
    Wie kan ons helpen!!!

    Ook hulp instantie spreken schande over de werking van jeugdzorg (TENDER Roosendaal) en ( Hondsberg Oisterwijk)

    Moeten wij nu onze zoon de goot in laten gaan door de jeugdzorg Breda.???

    Wie kan ons alstublieft helpen.

    bijvoorbaat dank.

    diwi98@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb zelf ook in Frankrijk gezeten ik Argentat,, Bij een gezin, Dit was geen pretje ik moest er 5 maand blijven en ik ben na 3 maand er ook weg gelopen vervolgens ben ik gevonden en werd ik in een tentje gestopt in een kleine wei en ik mocht daar niet uit. Paar dagen later mocht ik wel na huis maar werd ik ergens in Nederland gedropt en moest maar kijken hoe ik thuis kwam.. Maar je mocht geen geld geen telefoon meenemen niks dus daar stond ik dan.. De mensen in frankrijk praten over je in het frans comanderen je het is net een sprookjes verhaal dat uit komt totaal geen pretje. Jeugtzorg had het heel anders gezsecht, ze zeiden tegen mij dat als ik weg zou lopen in de gevangenis zou belanden. Dit had ik er voor over om daar maar weg te zijn.
    Toen ik alsnog thuis ben gekomen om ( door losgeld te bietsen en gelukkig nummers uit me hoofd wist) heeft jeugtzorg zijn handen van mij afgetrokken. ik heb gerust therapie gehad en heb me leven toen weer opgepakt. Maar me evaring in Frankrijk zou ik nooit vergeten ik heb al me spullen laten liggen en ben zo de deur uit gelopen..

    Ik leef erg met jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen